پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

غلظت خون و بيماري هاشي ناشي از آن!

۱۳ بازديد

سياتيك، بواسير، نازايي، فشار خون و بيماري‌هاي قلبي، خواب رفتن دست و پا، واريكوسل، بي‌خوابي و سردرها ناشي از افزايش غلظت خون در بدن است چرا كه مواد زائد از بدن دفع نشده و تجمع آن در بدن موجب بروز بيماري مي‌شود.

بيشتر بيماري‌ها از افزايش غلظت خون در بدن بروز پيدا مي‌كند چرا كه مواد زائد از بدن دفع نمي‌شود و تجمع آن در بدن موجب بروز بيماري مي‌شود همچنين بيماري‌هايي مانند سياتيك، بواسير، نازايي، فشار خون و بيماري‌هاي قلبي و واريكوسل ناشي از غلظت خون در بدن است.

 

example-image

 

زناني كه سيكل قاعدگي نامنظم دارند و تحت عمل جراحي رحم قرار گرفته‌اند در معرض بروز بيماري‌هاي زيادي قرار دارند چرا كه خود قاعدگي موجب دفع مواد زائد از بدن مي‌شود و كساني كه رحمشان تحت عمل جراحي قرار گرفته و رحم ندارند، با بيماري هايي كه از غلظت خون ناشي مي‌شود، روبه‌رو شده كه انجام تدابير خاصي كه بدن را از مواد زايد دفع كند، الزامي است.

اين افراد زير نظر متخصص طب سنتي با تحصيلات دانشگاهي مي‌توانند حجامت يا فصد يااعمال ديگر طبق دستور پزشك انجام دهند تا بدنشان از مواد زايد پاك شود چرا كه چنين زناني در طول مدت خونشان غليظ شده و عمرشان كوتاه مي‌شود و يكي از راه‌هاي پاكسازي بدن از مواد زائد در زنان قاعدگي است كه اگر افراد قاعدگي منظم ‌داشته باشند، بدنشان سالم‌تر است.

بسياري از سر دردها، بي‌خوابي‌ها ناشي از افزايش غلظت خون در مغز و تغيير مزاج مغز از تري به سمت خشكي است  همچنين خواب رفتن دست و پا نيز ناشي از غلظت خون است و انجام تدابيري كه بدن را از مواد زايد پاكسازي كند به دفع بيماري‌ها كمك مي‌كند.

ورزش كردن يكي از راه‌هاي دفع مواد زائد است ولي بايد دانست كه اگر افراد ورزش سخت افراد انجام مي‌دهند و مدت زمان آن طولاني باشد بايد با تدابيري مانند استفاده از ملينات، موادغذايي اسهال‌آور يا اعمال يداوي بدن را پاكسازي كرد چرا كه ورزش اگر به مدت طولاني صورت پذيرد چون موادزايد رقيق مي‌شود امكان آسيب زدن به اعضاء بدن وجود دارد.

استفاده از موادغذايي ملين و مسهل مانند خاكشير، انجير، آلو، آش پر سبزي در وعده‌هاي غذايي و عدم مصرف موادغذايي غليظ مانند ماكاروني و الويه يا غذاهاي آماده به خارج شدن بيش‌تر مواد زائد همراه با ورزش كردن كمك مي‌كند به عنوان مثال فردي با شكايت بواسير به كلينيك مراجعه كرد و طبق گفته خودش در طي يك ماه ورزش سخت 15 كيلو وزن كم كرده بود ولي به دليل اين‌كه در طي اين مدت مواد زائد تجمع پيدا كرده رقيق شده بود به سمت اعضاء ضعيف مانند مقعد تجمع پيدا كرده كه موجب بروز بواسير شده بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.